El Panel Públic Assessor (PPA) de l’Associació d’Empreses Químiques de Tarragona (AEQT) va celebrar ahir, 26 de maig la segona sessió del 2025. La trobada es va dedicar a una visita a les instal·lacions marítimes de Repsol. Els panelistes van tenir l’oportunitat de conèixer de primera mà les instal·lacions del terminal marítim de Repsol.

Raul Corbella, gerent d’Instal·lacions Marines de Repsol va explicar al grup les tasques, funcionament i operatives de les diferents infraestructures. Seguidament, els membres del panel van fer un recorregut pel pantalà.

Els membres del Panel Públic Assessor van agrair les exposicions i l’oportunitat de conèixer de primera mà instal·lacions d’aquesta magnitud i rellevància. Des de la direcció de l’AEQT, Maria Mas, directora gerent va valorar la importància que la ciutadania conegui les infraestructures i els  grans projectes del sector químic a Tarragona que reafirmen l’aposta de les empreses associades pel territori.

El Panel Públic Assessor de l’AEQT és una eina de comunicació i sobretot de diàleg entre el sector químic i la societat que l’envolta. El panel està format per persones representatives de la societat del territori, precisament amb l’objectiu de ser una reproducció a petita escala de l’entorn: d’aquesta manera, el Panel de l’AEQT el formen prop d’una vintena ciutadans i ciutadanes representants de diferents àmbits socials i econòmics, i alhora veïns dels barris i municipis de l’àrea d’influència de la química.